STUDIU 37% dintre părinți nu au putut cumpăra toate alimentele necesare familiei sau le-au achiziționat doar parțial în timpul pandemiei de COVID-19

De Paște, Fundația World Vision România lansează o campanie de donații prin care urmărește să asigure masa caldă și ajutor la învățătură pentru peste 1.250 de copii din zone sărace. Organizația oferă programul de ajutor în condițiile în care pandemia a aprofundat problemele economice cu care se confruntă multe familii […] Articolul STUDIU 37% dintre părinți nu au putut cumpăra toate alimentele necesare familiei sau le-au achiziționat doar parțial în timpul pandemiei de COVID-19 apare prima dată în Biz Brasov.

STUDIU 37% dintre părinți nu au putut cumpăra toate alimentele necesare familiei sau le-au achiziționat doar parțial în timpul pandemiei de COVID-19

De Paște, Fundația World Vision România lansează o campanie de donații prin care urmărește să asigure masa caldă și ajutor la învățătură pentru peste 1.250 de copii din zone sărace. Organizația oferă programul de ajutor în condițiile în care pandemia a aprofundat problemele economice cu care se confruntă multe familii […]

Articolul STUDIU 37% dintre părinți nu au putut cumpăra toate alimentele necesare familiei sau le-au achiziționat doar parțial în timpul pandemiei de COVID-19 apare prima dată în Biz Brasov.