Probleme cu cardurile Raiffeisen. Zeci de români acuză că banca le-a blocat banii, instituția spune ca sumele vor fi returnate

Zeci de clienți ai Raiffeisen Bank susțin că instituția financiară nu a eliberat sumele solicitate la bancomate atunci când au încercat să scoată bani de pe carduri, în vreme ce alții acuză că nu au putut face plăți. Pe pagina de Facebook a băncii au apărut mai multe mesaje și postări critice ale consumatorilor. ”Patru […]

Probleme cu cardurile Raiffeisen. Zeci de români acuză că banca le-a blocat banii, instituția spune ca sumele vor fi returnate
Zeci de clienți ai Raiffeisen Bank susțin că instituția financiară nu a eliberat sumele solicitate la bancomate atunci când au încercat să scoată bani de pe carduri, în vreme ce alții acuză că nu au putut face plăți.Pe pagina de Facebook a băncii au apărut mai multe mesaje și postări critice ale consumatorilor. ”Patru ore am sunat la relații clienți azi fără un răspuns de la operatori!!!!!!! În cât timp imi returnați banii pe care nu i-am ridicat că nu vă mergea sistemul, dar din cont au fost retrași?????”, întreabă o clientă.”Am experimentat azi disfuncționalitatea plății cu cardul!”, scrie o alta.Raiffeisen a postat ulterior un mesaj în care anunță că tranzacțiile cu carduri funcționează cu întreruperi și că banii vor fi returnați în ”cel mai scurt timp posibil”.Mesajul prin care Raiffeisen recunoaște problema este din data de 13 iulie, ora 17:56.Nemulțumiți de problemeÎnsă consumatorii nu sunt deloc mulțumiți de estimarea băncii. Unul dintre aceștia spune că urma să plece în concediu, dar nu poate scoate bani și nu poate alimenta.”Urma să plecam în concediu, m-am dus sa scot 4.000 de lei de la bancomat, m-am trezit și fără cash și fără bani pe card, nu pot să alimentez mașina, nu pot să-mi fac cumpărăturile, nu putem pleca nicăieri, banii sunt blocați la ei, și ne asigură în continuare că «se va rezolva în cel mai scurt timp», dacă pierd 1-2 nopți de cazare achitate deja, cui îi pasă? Cine suportă pierderea? Clientul, banca face mereu să nu iasă cu nimic în pierdere”Client nemulțumit:Libertatea a întrebat oficial Raiffeisen în privința problemelor și a momentului în care sistemul va funcționa în mod normal. Vom reveni cu informațiile imediat ce le vom primi.