Prințul Harry, ironizat pe rețelele sociale de compania Air New Zealand pentru o afirmație făcută în cartea sa
Compania aeriană Air New Zealand a postat pe rețelele sociale Twitter și Facebook un mesaj ironic la adresa prințului Harry, care a susţinut în volumul său de memorii "Spare" că soţia lui, Meghan Markle, ar fi rezervat în 2018 un zbor pe care compania neozeelandeză nu l-a operat de fapt niciodată, informează AFP. Compania aeriană a reacţionat, explicând că nu operează zboruri între cele două ţări şi că serviciile sale premium se numesc "Business Premier", nu "clasa întâi".

Compania aeriană Air New Zealand a postat pe rețelele sociale Twitter și Facebook un mesaj ironic la adresa prințului Harry, care a susţinut în volumul său de memorii "Spare" că soţia lui, Meghan Markle, ar fi rezervat în 2018 un zbor pe care compania neozeelandeză nu l-a operat de fapt niciodată, informează AFP. Compania aeriană a reacţionat, explicând că nu operează zboruri între cele două ţări şi că serviciile sale premium se numesc "Business Premier", nu "clasa întâi".