Prințul Harry, ironizat pe rețelele sociale de compania Air New Zealand pentru o afirmație făcută în cartea sa

Compania aeriană Air New Zealand a postat pe rețelele sociale Twitter și Facebook un mesaj ironic la adresa prințului Harry, care a susţinut în volumul său de memorii "Spare" că soţia lui, Meghan Markle, ar fi rezervat în 2018 un zbor pe care compania neozeelandeză nu l-a operat de fapt niciodată, informează AFP. Compania aeriană a reacţionat, explicând că nu operează zboruri între cele două ţări şi că serviciile sale premium se numesc "Business Premier", nu "clasa întâi".

Prințul Harry, ironizat pe rețelele sociale de compania Air New Zealand pentru o afirmație făcută în cartea sa
Compania aeriană Air New Zealand a postat pe rețelele sociale Twitter și Facebook un mesaj ironic la adresa prințului Harry, care a susţinut în volumul său de memorii "Spare" că soţia lui, Meghan Markle, ar fi rezervat în 2018 un zbor pe care compania neozeelandeză nu l-a operat de fapt niciodată, informează AFP. Compania aeriană a reacţionat, explicând că nu operează zboruri între cele două ţări şi că serviciile sale premium se numesc "Business Premier", nu "clasa întâi".