Mai multe resurse de marketing pentru profesioniştii din România

PR Smith, autorul unuia dintre primele trei cele mai populare modele de planificare de marketing la nivel global, a susţinut o prezentare la întâlnirea de comunitate de la Institutul de Marketing, pe 16 iunie, oferind recomandări şi suport pentru integrarea canalelor digitale în strategia de marketing.

Mai multe resurse de marketing pentru profesioniştii din România

PR Smith, autorul unuia dintre primele trei cele mai populare modele de planificare de marketing la nivel global, a susţinut o prezentare la întâlnirea de comunitate de la Institutul de Marketing, pe 16 iunie, oferind recomandări şi suport pentru integrarea canalelor digitale în strategia de marketing. Evenimentul a marcat lansarea unui parteneriat pe termen lung între PR Smith și Institutul de Marketing, care deschide o nouă serie de cursuri şi workshop-uri, servicii de consultanţă şi oportunităţi de certificare pentru profesioniștii din Romînia.

Pe lângă prezentare, PR Smith a oferit acces la un document bogat în exemple şi studii de caz, grupate pe fiecare dintre cele şase etape ale modelului SOSTAC®: situaţie, obiective, strategie, acţiune, tactici, control. La întâlnire s-au înscris 106 participanţi dintre cursanţii Institutului de Marketing, alături de o serie de invitaţi, profesionişti care lucrează la nivel de management de marketing în  FMCG, farma şi retail.

”Nu există nicio întâlnire de comunitate de la care să nu plec cu o idee bună”

Lunar, Institutul de Marketing organizează întâlniri pentru a susține interacţiunea şi schimbul de know-how între membrii săi, alături de workshop-uri, webinare, prezentări şi alte demersuri de peer-to peer learning. Calendarul de evenimente este modelat începând cu luna septembrie chiar după modelul SOSTAC®, cu vorbitori, parteneri, specialişti şi invitaţi care să aducă instrumente, conţinut şi exemple pentru fiecare etapă de la cercetare de piaţă şi tehnici de audit la softuri de automatizare de marketing, soluţii de customer experience sau de evaluare a rezultatelor şi impactului de business al investiţiilor de marketing.

Nu există nicio întâlnire de comunitate de la care să nu plec cu o idee bună, cu ceva de aplicat în ceea ce fac. Am fost foarte impresionată ieri că am avut ocazia să interacţionăm cu PR Smith în persoană, un autor pe care îl ştiam doar din cărţi şi bibliografie. Conținutul a fost dens şi interesant şi mi-a dat noi idei de tehnici de analiză a clienţilor pentru lucrarea pe care o pregătesc acum la Digital Strategy.” – spune Ruxanda Sîrbu, Marketing Manager la World Travel.

Întâlnirea cu PR Smith este parte din promisiunea noastră de calitate şi continuitate în România. Marea majoritate a cursanţilor noştri care parcurg un traseu de certificare complet, de 18 sau 24 de luni, îşi descriu experienţa ca fiind “life changing”. Ne-am dorit ca această scurtă interacţiune să fie măcar „plans changing”, să fie de ajutor într-o perioadă în care toţi avem nevoie să facem mai mult cu mai puţin şi să ne perfecţionăm planurile din mers.”- spune Oana Sav, Center Manager. 

Institutul de Marketing și PR Smith

Practician în marketing, speaker, scriitor și consultant, PR Smith este autorul modelului de marketing SOSTAC®, care a fost votat în topul celor mai performante modele de business de către Chartered Institute of Marketing (CIM). SOSTAC® este folosit acum în întreaga lume ca un model de planificare de marketing ușor de aplicat. PR Smith este autorul a numeroase cărți de planificare strategică, comunicare și marketing digital și este speaker TedX. Pe lângă SOSTAC®, specializările sale includ: strategie de marketing digital, planificare digitală, managementul schimbării, automatizare în marketing și creativitate în business și marketing.

Institutul de Marketing a fost creat în parteneriat cu Oxford College of Marketing și More Marketing Solutions, pentru a oferi sprijin local în România tuturor profesioniştilor interesați de performanța profesională la standarde internaționale prin certificări internaţionale CIM (Chartered Institute of Marketing). Cei interesați pot găsi mai multe informații pe site-ul dedicat, www.institutuldemarketing.ro, dar și pe portalul de resurse Marketing Focus, www.marketingfocus.ro. Chartered Institute of Marketing (CIM) este cea mai mare asociație a marketerilor din Europa, cu peste o sută de ani de existență. CIM trasează standardele profesionale în domeniu, dezvoltând și actualizând permanent programele de studiu în funcție de dinamica pieței muncii și de cerințele venite din partea angajatorilor.

Linkuri utile: 

Institutul de Marketing  http://www.institutuldemarketing.ro

Marketing Focus – platforma online IM http://www.marketingfocus.ro/