eMAG a investit 5 mil. euro pentru a intra în comerţul alimentar online cu propriul hipermarket virtual, Freshful. Miza: vânzări de 200-250 mil. euro anual, în prezent.

Freshful, serviciu disponibil momentan în Bucureşti şi Ilfov, are în ofertă 18.000 de articole – fructe, legume, carne, lactate, articole de uz casnic – de la producători locali sau internaţionali. Miza sunt însă producătorii şi fermierii locali, atât cei care au produse obişnuite, cât şi cei care au în ofertă articole eco sau bio. Gama […] The post eMAG a investit 5 mil. euro pentru a intra în comerţul alimentar online cu propriul hipermarket virtual, Freshful. Miza: vânzări de 200-250 mil. euro anual, în prezent. appeared first on NOCASH ® de 20 ani.

eMAG a investit 5 mil. euro pentru a intra în comerţul alimentar online cu propriul hipermarket virtual, Freshful. Miza: vânzări de 200-250 mil. euro anual, în prezent.

Freshful, serviciu disponibil momentan în Bucureşti şi Ilfov, are în ofertă 18.000 de articole – fructe, legume, carne, lactate, articole de uz casnic – de la producători locali sau internaţionali. Miza sunt însă producătorii şi fermierii locali, atât cei care au produse obişnuite, cât şi cei care au în ofertă articole eco sau bio. Gama […]

The post eMAG a investit 5 mil. euro pentru a intra în comerţul alimentar online cu propriul hipermarket virtual, Freshful. Miza: vânzări de 200-250 mil. euro anual, în prezent. appeared first on NOCASH ® de 20 ani.