Cum s-a rezolvat sesizarea familiei din Buda care aștepta de trei ani racordarea la gaze. Explicația Distrigaz

După ce Observatorulph.ro a publicat articolul „Calvarul prin care trece o familie din satul Buda. Așteaptă de trei ani racordarea la gaze” sesizarea s-a rezolvat favorabil. Familia din Buda nu va fi nevoită în această iarnă să suporte frigul sau să nu aibă apă caldă. Distrigaz Sud Rețele a oferit un punct de vedere cu […] Articolul Cum s-a rezolvat sesizarea familiei din Buda care aștepta de trei ani racordarea la gaze. Explicația Distrigaz apare prima dată în Observatorul Prahovean.

Cum s-a rezolvat sesizarea familiei din Buda care aștepta de trei ani racordarea la gaze. Explicația Distrigaz

După ce Observatorulph.ro a publicat articolul „Calvarul prin care trece o familie din satul Buda. Așteaptă de trei ani racordarea la gaze” sesizarea s-a rezolvat favorabil. Familia din Buda nu va fi nevoită în această iarnă să suporte frigul sau să nu aibă apă caldă. Distrigaz Sud Rețele a oferit un punct de vedere cu privire la situația înregistrată.

Familia din Buda a transmis la redacție o sesizare cu privire la faptul că de trei ani încearcă racordarea locuinței la gaze.

La fix o săptămână de la apariția articolului, familia din Buda a avut o surpriză plăcută. Mai multe echipe de angajați s-au deplasat la fața locului, iar în numai patru zile locuința era deja racordată la rețeaua de alimentare.

„În momentul de față avem condiții normale. Am revenit în secolul XXI. Luni, pe 9 noiembrie, a apărut articolul, iar la o săptămână au venit mai multe echipe de angajați la fața locului. Pe 20 noiembrie, rețeaua de gaze era funcțională. Se întâmplă și minuni, dar cu siguranță situația nu s-ar fi rezolvat dacă nu vă semnalam”, ne-a spus Niculina Toma, cea care ne-a scris pe adresa redacției că a făcut toate demersurile posibile pentru a afla când anume vor fi executate lucrările, urgența fiind și pentru că apropia sezonul rece, iar locuința nu putea fi încălzită.

Explicația Distrigaz

La solicitarea Observatorulph.ro, Distrigaz Sud Rețele a oferit un punct de vedere, precizând că „în prezent, toate lucrările sunt efectuate”:

„În vederea racordării la sistemul de distribuție gaze naturale a imobilului situat in localitatea Buda (Ariceștii Rahtivani) nr. (…), societatea noastră a emis soluția de racordare, constând în realizarea instalației de racordare (branșament) ce urma să fie cuplată într-o extindere a conductei de distribuție gaze naturale realizate de Distrigaz Sud Rețele în cofinanțare cu Primăria Ariceștii Rahtivani.

În acest context, finalizarea lucrării destinate alimentarii cu gaze naturale a imobilului respectiv a fost condiționată de necesitatea parcurgerii tuturor etapelor aferente proiectării, execuției, recepției și punerii in funcțiune a extinderii conductei de distribuție.

Ne pare rău pentru acest inconvenient care a întârziat racordarea la sistemul de distribuției a clientului respectiv. În prezent, toate lucrările sunt efectuate, punerea in funcțiune a instalației de utilizare s-a realizat in data de 20.11.2020.

Vă asiguram în continuare de întreaga noastră considerație. Cu stimă,

Distrigaz Sud Rețele
Serviciul Monitorizare Lucrări si Gestiune Reclamații”

Articolul Cum s-a rezolvat sesizarea familiei din Buda care aștepta de trei ani racordarea la gaze. Explicația Distrigaz apare prima dată în Observatorul Prahovean.