Cresterea ecommerce din 2022 a fost la jumatate fata de cea inregistrata in 2020, marcata de mai puține cumpărături din impuls și concurență mai mare – o analiza Limitless Agency

Estimarea celor de la Limitless Agency este ca si in 2023 ritmul de crestere al pietei de ecommerce va fi la jumatate fata de cel inregistrat in primul an de pandemie (2020). 2022 a fost un an atipic pentru piața de ecommerce, cu creșteri de 10%-15%, mai mici decât în alți ani, consumatorii români făcând […] The post Cresterea ecommerce din 2022 a fost la jumatate fata de cea inregistrata in 2020, marcata de mai puține cumpărături din impuls și concurență mai mare – o analiza Limitless Agency appeared first on NOCASH ® de 22 ani.

Cresterea ecommerce din 2022 a fost la jumatate fata de cea inregistrata in 2020, marcata de mai puține cumpărături din impuls și concurență mai mare – o analiza Limitless Agency

Estimarea celor de la Limitless Agency este ca si in 2023 ritmul de crestere al pietei de ecommerce va fi la jumatate fata de cel inregistrat in primul an de pandemie (2020). 2022 a fost un an atipic pentru piața de ecommerce, cu creșteri de 10%-15%, mai mici decât în alți ani, consumatorii români făcând […]

The post Cresterea ecommerce din 2022 a fost la jumatate fata de cea inregistrata in 2020, marcata de mai puține cumpărături din impuls și concurență mai mare – o analiza Limitless Agency appeared first on NOCASH ® de 22 ani.