Cine este Georgiana Mutu, de la Șef sub Acoperire. Are o avere de 100 de milioane de euro, din conserve

Astăzi, 16 februarie 2021, telespectatorii ProTV vor putea urmări a doua ediție din noul sezon al emisiunii Șef sub Acoperire. Cea care se va deghiza de această dată este Georgiana Mutu, moștenitoarea grupului Annabella-Râureni.

Cine este Georgiana Mutu, de la Șef sub Acoperire. Are o avere de 100 de milioane de euro, din conserve

Astăzi, 16 februarie 2021, telespectatorii ProTV vor putea urmări a doua ediție din noul sezon al emisiunii Șef sub Acoperire. Cea care se va deghiza de această dată este Georgiana Mutu, moștenitoarea grupului Annabella-Râureni.

CITESTE TOATA REVISTA VIVA! DE IANUARIE, GRATIS, AICI!

 Georgiana Mutu este moștenitoarea unui brand popular de conserve din România: Râureni. Compania a fost fondată de către părinții Georgianei, Dorina și Dan Mutu, și este o afacere de peste 100 de milioane de euro. Grupul are 1500 de angajați, 3 fabrici, peste 550 de hectare de livezi, sere și terenuri agricole precum și un lanț de 80 de magazine.

Cine este Georgiana Mutu, de la Șef sub Acoperire. Are o avere de 100 de milioane de euro, din conserveCine este Georgiana Mutu, de la Șef sub Acoperire. Are o avere de 100 de milioane de euro, din conserve

 Georgiana este fiica cea mică a familiei și s-a implicat în afacere încă din primul an de facultate. Ea a crescut în companie, fiind interesată încă din copilărie de cum merg lucrurile. Ea participă la Șef sub acoperire pentru a cunoaște toate aspectele afacerii pe care visează să o conducă în viitor.

Georgiana Mutu se deghizează la Șef sub Acoperire

 Georgiana a renunțat la biroul luxos și la confortul de acasă și a lucrat sub acoperire atât în fabrică, precum și în magazinele grupului, pentru a vedea cum funcționează lucrurile, ce poate fi  îmbunătățit, dar și pentru a cunoaște angajații firmei și provocările cu care se confruntă aceștia.

 „Îmi este atât de greu să sumarizez întreaga experiență Șef sub Acoperire. Trebuie să recunosc că a fost obositor, copleșitor și extrem de emoționant, dar per total experiența a fost un duș rece de care aveam nevoie, o adevarată lecție de viață și, nu în ultimul rând, una dintre cele mai tari nebunii pe care le-am făcut vreodată. Inițial am fost reticentă și, până în ultimul moment, am ezitat.

Dar acum realizez de fapt că este incredibil ceea ce mi s-a întâmplat și mă bucur că m-am implicat în acest proiect. Datorită Șef sub acoperire am învățat atât de multe. M-a ajutat să conștientizez că încă mai am foarte multe lucruri de învățat, atât pe plan personal, cât și profesional. M-a schimbat profund și fundamental această experiență. Aș repeta-o oricând și îndemn orice antreprenor să accepte provocarea”, a explicat Georgiana Mutu, care va participa la Șef sub Acoperire.

Georgiana Mutu, Brand Managerul Râureni și fiica antreprenorilor care au construit afacerea, spune că prima jumătate a anului 2020 a fost un test de mobilizare fără precedent.

Citește și:

Bianca Drăgușanu face publice imaginile cu ea desfigurată, după ce a fost snopită în bătaie: „Am greșit pentru că am tăcut și am iertat’

Claudia Pătrășcanu recunoaște că i-a trimis mesaje Biancăi Drăgușanu, actuala iubită a soțului ei, Gabi Bădălău: „A spus despre mine…’

Alex Bodi a încercat să ia legătura cu Gabi Bădălău, actualul iubit al Biancăi Drăgușanu. Ce s-a întâmplat atunci când l-a contactat

 „Noi suntem un brand 100% românesc, iar filosofia de business a antreprenorilor din spatele Râureni, Dan și Dorina Mutu, este ca tot ce clădim, să clădim aici, în România, cu resursele noastre. De aici până la campania de susținere a producătorilor locali a fost un singur pas, proiect care implică atât Râureni, cât și Annabella, parte a aceluiași grup”, a declarat Georgiana Mutu, pentru revistaprogresiv.

Georgiana spune că o prezență în social media este un pas firesc raportat la publicul consumator.

„Nu este vorba de o schimbare de strategie cu focus mai mare pe online, ci am considerat că această prezență în social media este un pas firesc raportat la consumatorii noștri. Punem accent pe comunicarea cu clienții noștri, am creat o comunitate în continuă creștere cu care se păstrează mereu legătura și al cărei feedback nu trece neobservat. Ne-am dorit această componentă de interacțiune, social media este o platformă perfectă pentru acest lucru deoarece oamenii pot intra în legătură cu noi”, a mai spus Georgiana Mutu, protagnosita celei de-a doua ediții Șef sub Acoperire.