Banking 4.0 – 20% din clientela urbana a bancilor prefera ca serviciile si produsele acestora sa fie oferite online prin intermediul unor canale nebancare. Principalul canal vizat este ghiseul.ro insa nu sunt excluse nici site-urile primariilor sau ale platformelor de dating.

Cel mai de incredere canal nebancar unde oamenii se asteapta sa poata contracta servicii si produse bancare este platforma ghiseul.ro, prim intermediul careia romanii isi pot plati acum taxele si impozitele. Pe locurile urmatoare se situeaza magazinele online si platformele de social media. Sunt insa segmente din piata care se asteapta ca produsele bancare sa […] The post Banking 4.0 – 20% din clientela urbana a bancilor prefera ca serviciile si produsele acestora sa fie oferite online prin intermediul unor canale nebancare. Principalul canal vizat este ghiseul.ro insa nu sunt excluse nici site-urile primariilor sau ale platformelor de dating. appeared first on NOCASH ® de 20 ani.

Banking 4.0 – 20% din clientela urbana a bancilor prefera ca serviciile si produsele acestora sa fie oferite online prin intermediul unor canale nebancare. Principalul canal vizat este ghiseul.ro insa nu sunt excluse nici site-urile primariilor sau ale platformelor de dating.

Cel mai de incredere canal nebancar unde oamenii se asteapta sa poata contracta servicii si produse bancare este platforma ghiseul.ro, prim intermediul careia romanii isi pot plati acum taxele si impozitele. Pe locurile urmatoare se situeaza magazinele online si platformele de social media. Sunt insa segmente din piata care se asteapta ca produsele bancare sa […]

The post Banking 4.0 – 20% din clientela urbana a bancilor prefera ca serviciile si produsele acestora sa fie oferite online prin intermediul unor canale nebancare. Principalul canal vizat este ghiseul.ro insa nu sunt excluse nici site-urile primariilor sau ale platformelor de dating. appeared first on NOCASH ® de 20 ani.