Amazfit întrece Huawei și Fitbit pe piața de smartwatch-uri, urcând pe locul 3 în clasamentul mondial

Amazfit, unul dintre brand-urile Zepp Health, promovate în trecut chiar de către Xiaomi, a urcat pe locul al treilea mondial în clasamentul producătorilor de dispozitive inteligente de purtat. Astfel, dispozitivele Amazfit au întrecut în piață […] Articolul Amazfit întrece Huawei și Fitbit pe piața de smartwatch-uri, urcând pe locul 3 în clasamentul mondial apare prima dată în Go4IT.

Amazfit întrece Huawei și Fitbit pe piața de smartwatch-uri, urcând pe locul 3 în clasamentul mondial

Amazfit, unul dintre brand-urile Zepp Health, promovate în trecut chiar de către Xiaomi, a urcat pe locul al treilea mondial în clasamentul producătorilor de dispozitive inteligente de purtat. Astfel, dispozitivele Amazfit au întrecut în piață la nivel mondial atât modelele de la Fitbit, cât și pe cele de la Huawei. Pe locurile 1 și 2 se află, desigur, Apple și Samsung, care reușesc să vândă cele mai multe smartwatch-uri, reprezentând împreună aproape jumătate din toată piața.

Brandul Amazfit devine un jucător „top 3” pe piața de smartwatch-uri

Conform unui studiu de piață Counterpoint, Amazfit a vândut în trimestrul al treilea 9,9 milioane de unități de smartwatch-uri, o creștere procentuală de 89% față de aceeași perioadă a anului 2020. Compania era deja pe locul al patrulea încă din primul trimestru din 2021. În primele nouă luni, Amazfit a livrat 27,8 milioane de unități de ceasuri inteligente.

Creșterile s-au datorat piețelor din Europa, în mare parte. Amazfit este cel mai popular brand de smartwatch-uri din Italia și Spania și a înregistrat creșteri de 150% în Germania față de aceeași perioadă a anului precedent. De asemenea, Turcia pare să fie o mare piață pentru acest brand, vânzările în această țară crescând de la an la an cu 324%.

Cele mai noi modele de ceasuri de la Amazfit, modelele GTR 3 și GTS 3, lansate în octombrie, vin echipate cu un nou sistem de operare, proprietar, Zepp OS, în timp ce sunt dotate cu senzori avansați pentru monitorizarea sănătății utilizatorului. Totuși, vânzările crescute au fost datorate seriei deja existente de dispozitive, precum Amazfit GTR 2e, GTS 2e, GTS 2 și GTR 2, lansate la începutul anului 2021. De asemenea, modelul T-Rex Pro, s-a bucurat de succes în rândul celor care au nevoie de ceasuri pentru activități outdoor.

Zepp Health, compania care deține brandul, a fost înființată în 2014 și a reușit să livreze până în prezent peste 100 de milioane de unități de ceasuri inteligente la nivel global, majoritatea fiind atribuite Amazfit. În urma sa, în piață, se regăsesc brand-uri precum Fitbit, Huawei și Garmin.

sursa: PR Newswire, via Counterpoint

Articolul Amazfit întrece Huawei și Fitbit pe piața de smartwatch-uri, urcând pe locul 3 în clasamentul mondial apare prima dată în Go4IT.